Co znaczy poligrafia i nie tylko!

ng i reklamaMarketing jest pojęciem ściśle powiązanym z reklamą. Właściwie to kampanie reklamowe są częścią marketingu. W dużych firmach są odrębne stanowiska specjalistów, którzy zajmują się tą dziedziną. Czasami jednak mniej

Dodane: 12-09-2016 16:46
Co znaczy poligrafia i nie tylko! plomby gwarancyjne void druk
Naklejki to tylko jeden z wielu produktów poligraficznych, są wiele odmian np. . Technik drukowania jest coraz więcej i w coraz lepszych cenach. Materiały drukowane.

Marketing i reklama

Marketing jest pojęciem ściśle powiązanym z reklamą. Właściwie to kampanie reklamowe są częścią marketingu. W dużych firmach są odrębne stanowiska specjalistów, którzy zajmują się tą dziedziną.

Czasami jednak mniejsze firmy potrzebują pomocy marketingowców, ponieważ nie radzą sobie z pozyskiwaniem klientów. Bardzo często to właśnie zły marketing, albo jego brak jest powodem złej sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa. W takim wypadku ekspert powinien stworzyć strategię marketingową, skupiająca się na pozyskiwaniu nowych klientów. Często wdrożenie w życie takiej strategii wymaga poniesienia bardzo dużych kosztów, na co firmy z problemami finansowymi nie chcą przystać.

Jednak rola marketingu jest nieodłączną częścią prowadzenia nowoczesnego przedsiębiorstwa. Wszyscy chcielibyśmy, żeby firmy konkurowały ze sobą na jakość swoich produktów, lub usług, ale niestety realia rynku są inne. Czasami dobry produkt nie wystarczy, ponieważ mało kto wie o tym, że dana firma go wytwarza.

Taka jest (między innymi) rola marketingu.


Naklejka i etykieta, niby to samo, a jednak nie...

Naklejki i etykiety to produkty bardzo do siebie podobne, a jednak spełniające różne funkcje oraz produkowane w nieco inny sposób oraz na innych materiałach. Naklejka to często produkt, który zawiera grafikę, tekst i jest wycięta w odpowiedni kształt, ale to samo można powiedzieć o etykiecie, więc co je różni?

Etykieta to pewna forma naklejki, która zawiera nazwę producenta, nazwę produktu, skład, informacje prawne oraz kod kreskowy. W skrócie etykieta to naklejka, którą można przykleić na produkt, a spełniać musi wszelkie wymogi prawne co do treści, jednak jej forma, podobnie jak naklejki, jest dowolna.


Hurtowe zamówienia w drukarniach

Wiele drukarni nastawionych jest jedynie na zamówienia hurtowe i nie realizują innych zleceń poniżej danego progu minimalnego zamówienia. Takie drukarnie często współpracują z wydawnictwami, firmami zajmującymi się reklamą oraz producentami różnych produktów. Bywa też, że takie drukarnie realizują zlecenia na nietypowych materiałach lub specjalnymi tuszami.

Takie zakłady poligraficzne szukają stałych klientów i to stanowi podstawę ich utrzymania i zarobków.



© 2019 http://tanityton.katowice.pl/